Krannich Solar oznamuje důležité změny v rámci podpory prodeje

Rádi bychom Vás touto cestou informovali o novinkách a změnách z našeho oddělení poprodejní podpory neboli Aftersales.

 

Zdroj: Krannich Solar

Vzhledem k rostoucímu objemu prodejů a letní sezóně, která přeje instalacím solárních elektráren, jsme se rozhodli posílit oddělení poprodejní podpory.

Reklamace nově vyřizují technická a zákaznická podpora

TECHNICKÁ PODPORA:

☎️ +420 511 189 888
✉️ aftersales@cz.krannich-solar.com

Zde Vám pomůžeme s řešením reklamací technického rázu, pomůžeme s technickými dotazy a s dotazy na konkrétní produkty. Zkrátka Vám rádi pomůžeme v technických záležitostech, ať jste zrovna na střeše, potřebujete vyreklamovat zboží, nebo řešíte například prodlouženou záruku produktů.

ZÁKAZNICKÁ PODPORA:

☎️ +420 511 189 856
✉️ aftersales@cz.krannich-solar.com

Zde Vám vyřešíme reklamace netechnického charakteru. Sem se obracejte v případech, kdy Vám dojde rozbité zboží, nekompletní dodávka, jiný druh zboží, atd.

Podařilo se nám také významným způsobem zkrátit dobu nutnou pro vyřízení Vaší reklamace u značek GOODWE, SOLAX, PYLONTECH, kde poskytujeme certifikovaná školení a již nás nebrzdí reakční doba od výrobců.

V minulosti se nám bohužel stávalo, že k nám na sklad dorazilo zboží k reklamaci bez označení čísla reklamace (u nás označeného jako RMA, který je ve formátu 600XXX). Číslo RMA je přiděleno na základě reklamačního protokolu, který dorazí elektronicky přímo na oddělení „Aftersales“ na email: aftersales@cz.krannich-solar.com

Postup pro řešení reklamací

Touto cestou Vás prosíme o dodržování reklamačního procesu i z Vaší strany, aby vyřízení reklamace proběhlo co nejrychleji:

🟨 Reklamovaný produkt je potřeba správně označit číslem RMA (Označení čísla reklamace ve formátu 600XXX).

🟨 Čitelně označit firmu, od které zásilka přijde.

🟨 V případě technické reklamace prosíme o pořízení potřebné dokumentace.

Z důvodu rostoucích případů chybně označeného zboží k reklamaci jsme bohužel museli přistoupit ke změně cen služeb, kde se promítnou tyto tzv. vícepráce.
Ceník je platný od 1.7.2023 a naleznete ho zde

Dodržováním Reklamačního postupu proces reklamace urychlíte a zkrátí se tak i naše reakční doba. Reklamační postup naleznete zde.

Předem děkujeme za maximální dodržování výše zmíněných pravidel

Váš tým Krannich Solar