reWATT: Nové logo symbolizuje kvalitu a preciznost
Nové logo
„Naše logo ovšem není prázdná značka. Naše nové logo je projev naší identity, kterou jsme společně formovali v rámci týmu, nikoliv pouze výtvor externího kreativce. Skrze naše logo se odrážejí naše hodnoty a přesně vyjadřuje to, kdo jsme a jaká je naše pozice na trhu,“ komentoval CEO společnosti Richard Gábor.
reWATT začínala jako jedna z mnoha firem. Avšak touha po kvalitě a inovacích společnost posunula mezi stabilní a uznávané hráče na trhu. Právě toto bylo klíčové i pro nové logo reWATTu. Symbolizuje cestu, kterou reWATT dosud ujel, i směr, kterým se ubírá – směřuje ke všem klientům, kteří ocení kvalitu a preciznost jejich práce v oblasti alternativních zdrojů energie.
Velký projekt v Praze
Letos firma reWATT úspěšně navrhla a realizuje projekt fotovoltaické elektrárny o výkonu 810 kWp pro Autosalon Klokočka v Praze. V rámci projektu výstavby fotovoltaické elektrárny byly reWATTem pro Autosalon Klokočka připraveny také veškeré technické podklady pro získání FVE dotace. Samotná výstavba elektrárny probíhá za plného provozu autosalonu.
Z technologického hlediska je elektrárna založena na využití inovativních technologií optimizérů SolarEdge, které zajišťují vysoce bezpečný provoz, optimalizaci výkonu a monitoring na úrovni jednotlivých panelů. Konstrukční systém solární elektrárny byl řešen dnes již standardní konstrukcí east-west orientace německého výrobce K2 Systems. Při dimenzování solární elektrárny pro Autosalon Klokočka v Praze bylo počítáno s budoucí zvýšenou spotřebou energie v důsledku nabíjení elektromobilů.
„Jde tedy o projekt, který bude přínosný nejen v současnosti, ale myslí i na budoucnost,“ komentovali dokončený projekt zástupci společnosti reWATT.